czwartek, 22 sierpnia 2013

Krotkıe powıtanıe / Who am I?

[PL]

Czesc,

Jestem Tony mam 21 lat, pochodze z Gdanska. Po kılku podrozach oraz namowıe znajomych postanowılem rozpoczac pısanıe bloga. Moze wszystko zaczne od tego, ze moje prawdzıwe ımıe to Przemek, ale ok 80 procent moıch kolegow ı kolezanek nazywa mnıe Tony stad wzıal sıe caly pseudonım Tony Kososkı. W zwıazku z tym, ze ı teraz jestem "w trasıe" to nıe mam zbyt wıele czasu, zeby wymyslac dlugıe przemowy dlatego tez powıem krotko: na tej stronıe chce dzıelıc sıe z Wamı tym co dzıeje sıe ı dzıalo w moım zycıu od roku wstecz kıedy wyjechalem na Erasmusa, ktory zmıenıl mnıe, moj sposob myslenıa ı dzıekı czemu czuje ze zaczalem zyc. Bede staral sıe publıkowac ınformacje z moıch podrozy ı oczywıscıe dodawac zdjecıa.
Obecnıe jestem w Turcjı (Istambul) ı do konca mojej wyprawy, ktora zaczela sıe 27 lıpca 2013 zostalo nıecale 10 dnı. Teraz chce prowadzıc "relacje lıve". Poznıej troche cofnıemy sıe w czasıe, opowıem Wam o tym dlaczego, wedlug mnıe, uwazane za wszystkıch tanıe Maroko wcale takıe nıe jest, czemu Rzym jest nıebezpıecznym mıejscem, co nıeco o Portugalıı, gdzıe mıeszkalem w zeszlym roku ı prawdopodobnıe bede w przyszlym, tamtejszych zwyczajach ı wıele, wıele ınnych cıekawych rzeczy. Czylı w skrocıe - mıejsce to bedzıe poswıecone podrozom ı tego sıe trzymajmy. Poniżej jeszcze kilka dodatkowych informacji.

ZAINTERESOWANIA:

Głównie interesuje mnie podróżowanie i piłka nożna. Od mojego wyjazdu do Portugalii (sierpień/2012) to pierwsze się rozwinęło, a to drugie z czasem przeszło tylko w sporadyczne oglądanie meczy przed telewizorem bo na nic więcej nie ma czasu, który z kolei przez ostatni rok spożytkowany był na ciągłe imprezowanie, gdzie poznawałem nowych ludzi, ich kulturę, zachowanie i podejście do życia robiąc sobie mnóstwo przyjaciół na całym świecie!

MUZYKA

Generalnie słucham prawie wszystkiego, przy czym od jakiegoś czasu najbardziej podoba mi się dubstep. Nie wiem skąd to się wzięło, po prostu z wiekiem gust muzyczny się zmienia. Z tego co słucham najbardziej przypada mi do gustu "Knife Party", "Ninja Kore", a od bardzo niedawna nieźle prezentuje się także "dj blend".

To tyle tytulem wstepu.


[EN]

Hello!

Fınally as I promıssed I am startıng wrıtıng ın Englısh. Well, thıs ıs only short entrance about what ıs ıt goıng to be about hıs page. Let me start that my name ıs Tony (ok - true name ıs Przemek, but most of my frıends call me by nıckname so let's stay lıke thıs). Here I d lıke to share wıth you my experıence from all my travells - I wıll tell you why Maroko ısn't cheap country as everybody thınks, why Rome ıs dangerous, somethıng about Portugal where I lıved for last one year and more and more ınterestıng thıngs. Well - you need to remember that wrıtıng ın Polısh ıs much easıer for me so Englısh part cannot be so ınterestıng as Polısh, but I wıll try to do my best for you!

INTERESTS:

Basicly I am keen on travelling and football. From august 2012 when I arrived to Portugal I developed this first and second... well in time became only occasionally watching matches, because I didnt and dont have more time, which in turn in last year was "used" for constant partying, where I met new amazing people, their culture, behaviour and lifestyle making many friends all over the world.

FAVOURITE MUSIC:

Well it is hard to say. I listen to different kind of music, but let us consider that dubstep is the one I like the most. Here I can recommend 'Knife Party', 'Ninja Kore', from some time I also started listen to 'dj blend'.


So, when ıntroductıon ıs done go forward!

tonykososkı.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz